مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن

ساخت وبلاگ

اپلیکیشن نویسی اندروید چیست؟ چرا نرم‌افزار نویس اندروید شویم؟  طراحی اپلیکیشن در مشهد نحوه های درآمدزایی از نرم‌افزار نویسی اندروید به چه شکل میباشد؟ شایسته ترین گویش های اپلیکیشن نویسی اندروید کدام ها می‌باشند؟ آیا اپ نویسی اندروید طاقت فرسا میباشد؟  رایاپارس شایسته ترین گوشه و کنار برای اپلیکیشن نویسی اندروید چیست؟ اینها سوالاتی می‌باشند که در‌این مقاله می‌خواهیم به آنان جواب دهیم پس تا پایان این فراگیری با ما یار باشید تا شما‌را با دنیای پولساز نرم‌افزار نویسی Android آشنا کنیم.

 اندروید چیست؟
اندروید(Android)  یک سیستم برهان متن گشوده (Open Source) میباشد application که بر اساس هسته لینوکس بوسیله گوگل  منحصر تلفن های همدم و بقیه دستگاه های هوشمند پیشرفته میباشد.

متن گشوده بودن اندروید بدین مضمون‌ میباشد که سورس کد اساسی آن در دسترس مردم قراردارد. یعنی برای استعمال از آن نیازی به اخذ تایید صلاحیت و یا این که صرف هزینه وجود ندارد. متن گشوده بودن اندروید منجر می شود که سورس کد مهم آن به راحتی در مشت یوزرها و توسعه و گسترش دهندگان گوناگون در سرتاسر عالم قرار گیرد. این خصوصیت سبب ساز می‌گردد اندروید بوسیله پیشرفت دهندگان بیشماری سنجیده شود و در غایت ارتقاء یابد.

به جهت متن‌ گشوده بودن و بقیه خصوصیت ‌های اندروید، از این سیستم برهان خلال موبایل های اندروید در دستگاه‌های متعددی مانند تبلت ها، فریزر‌ ها، ساعت‌ها، تلویزیون‌ها و بقیه دستگاه‌های هوشمند استعمال می‌گردد.

نرم افزار نویسی اندروید چیست؟
یکی مزیت هایی که اندروید را از دیگر سیستم دست اندرکاران غیروابسته کرده انعطاف پذیری آن میباشد و این خصوصیت سبب ساز گردیده تا با تایپ کردن کدنویسی برنامه نویس ها بتوانند سریع و شل نرم افزار های اندرویدی را بسط دهند.

خلاصه خصوصیت های بهتر سیستم استدلال اندروید منجر گردیده تا برنامه نویس ها بوسیله اپلیکیشن نویسی اندروید نرم افزار های مختلفی با اعتنا به نیازهای گوناگون یوزرها بسازند و آنان را در مارکت پلیس هایی مانند گوگل پلی (Google Play) منتشر نمایند و رویه کسب درآمد را برای خویش بگشایند.

از طرفی استقبال عموم از موبایل های هوشمند اندرویدی و به کارگیری از نرم افزار های اندروید زیاد گردیده و اشخاصی که نرم افزار نویسی اندروید بلد می باشند میتوانند درامد نیکی از این فضای پولساز بدست آورند.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 92 تاريخ : شنبه 30 مهر 1401 ساعت: 12:26

نرم افزار تلگرام رو که گشوده میکنید یک لیست از چت هایی که دارید گشوده می‌گردد یا این که از جمله اپلیکیشنی که باهاش موسیقی گوش میدید دارنده بیستی از آوا ها است. طراحی اپلیکیشن در مشهد حتی شیت منزل (Home Screen) تلفن همراه یا این که تبلت هوشمند شما هم در اپ نویسی اندروید یک لیست (List) به حساب آورده می شود. لیست ها شل ترین منش اکران داده روی ابزار ها با ورقه اکران خرد (همچون تلفن همراه هوشمند) محسوب می‌شوند. پس داده های بسیار زیاد را می‌توانند روی یک کاغذ خرد به اکران بگذارند.

در حالی که لیست ها در اکران چندین از داده هایی  رایاپارس که شبیه به حیث می رسند خوب میباشند، ممکن میباشد که در مصرف منابع خیلی عالی نباشند. چون میبینید که یه لیست هر توشه که اسکرول میخوره نیاز به ساخت‌و‌ساز یک view جدیدتر است و ساخت و ساز view نو یک شغل هنگفت و گران (از دید مصرف منابع) میباشد. یک لیست هنگفت به‌این مضمون‌ میباشد که نرم افزار متبوع در مصرف منابع سیستمی نیز گرسنه خیس میباشد. application این زمینه در اندروید پیش از اینکه RecyclerView معرفی بشه برای سالیان سال نقص‌ به اکانت می آمد.

مثال ای از تشکیل داد ریسایکلر ویو در اندروید
از مثال های کاربردی در تشکیل داد ریسایکلر ویو در اندروید می شود به پیام رسان هایی مثل واتساپ، لیست مخاطبین موبایل، لیست پست الکترونیک‌ها و خلاصه هر چیزی که در تلفن همراه لیستی نشان داده میشود اشاره نمود.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 252 تاريخ : پنجشنبه 28 مهر 1401 ساعت: 12:28

لغت ها کلیدی جهت اساسی محتوای شما‌را انتخاب می‌نماید، براین اساس استعمال صحیح و به‌جا از کلمه ها کلیدی نقش مهمی در سوژه بهینه سازی دارااست. ممکن میباشد طراحی اپلیکیشن در مشهد بعضا داعیه نمایند که طرز به کار گیری از عبارات کلیدی، مهارتی میباشد که به گذر زمان فرصت و مبنی بر تجارب به دست می آید. به عنوان مثال چنانچه شما سایتی برای فروش مبلمان اداری داشته باشید، رایاپارس به ندرت متوجه خواهید شد که کلیدواژه «طبی» یکی جالب‌ترین واژه‌ها برای مشتری‌هاست. اینگونه دانشی مستلزم آشنایی کافی از کاربر مقصود میباشد، در واقع شما در قدم نخستین می بایست مخاطبتان را بشناسید و آن‌گاه بدانید که آنها در پی چه میباشند؟ لبریز کردن مقاله با استعمال بی‌راه و روش از لغات کلیدی در متن یا این که تگ‌های متا، مثلا مشکلات فاحشی میباشد application که اکثری از جدید‌واردها اجرا میدهند. توضیحات بد و غیر مطلوب متا (meta description) با لغات کلیدی غلط، سبب ساز هدایت و ورود کاربرانی به وبسایت می شود که در پی چیز دیگری آمده‌اند البته با یک محتوای به طور کامل نامرتبط مواجه گردیده‌اند، این یوزرها خیلی زود تارنما را سوراخ می‌نمایند، نرخ پریدن را به شدت ارتقا میدهند و جراحت‌های بدون شوخی به تارنما وارد می‌نمایند.

چگالی یا این که تراکم لغت ها کلیدی چیست؟
وقتی که نسبت به کار گیری از لغات یا این که لغات کلیدی را در یک متن چک می کنیم، در واقع چگالی کلمه ها کلیدی keyword density را احتساب کرده‌ایم. این مورد آخرها ده سال 1990، فاکتور مهمی برای درجه‌بندی وبسایت به اکانت می‌آمد، ولی از وقتی که وبمسترها با کاربردهای اغراق‌آمیز لغات کلیدی، متن‌های بی‌سروتهی ساخت‌و‌ساز کردند که خواندنش طاقت فرسا و بی‌منفعت بود، موتورهای کاوش برای درجه‌بندی وبسایت اعتنا کمتری به‌این فاکتور نشانه دادند. این پدیده که keyword stuffing اسم دارااست، سبب افت سکو وب سایت گردد. بعداز روی کارآمدن الگوریتم‌های گوگل مثلا مرغ مگس‌خوار، مدیران تارنما‌ها متوجه شدند که بایستی به صورت متعادل‌تری از لغات کلیدی به کارگیری نمایند.
با این هم اکنون، بعضا متخصصان بهینه سازی چگالی لغات کلیدی را اثر گذار و بعضا غیر موءثر تلقی می‌نمایند. اکثر زمان ها سئوکارهای سنتی، معتقدند گنجاندن لغت ها کلیدی در متن، منجر ارتقا جايگاه seo وب سایت می‌گردد البته کارشناس‌هایی که با این نحوه مخالفند، تکنولوژی semantic موتور جستجوی گوگل را برای تشخیص محتوای شیت کافی میدانند. این گروه از متخصصان بهینه سازی معتقدند بالا بردن تراکم عبارات کلیدی، منجر جریمه شدن وبسایت می‌ خواهد شد.
تکنیک پرکردن شیت با لغت ها کلیدی معمولا بوسیله متخصصان سئوی کلاه سیاه پیشنهاد می شود البته به حافظه داشته باشید که چگالی بیش تر از حد کلمه ها کلیدی برآیند مثبتی برای شما پیرو نخواهد داشت، چون وقتی که کراولرهای موتورهای کاوش تارنما را رسیدگی می‌نمایند، الگوریتم‌ها نظارت می‌نمایند که آیا لغت ها کلیدی به تعداد منطقی مصرف شده‌اند یا این که خیر؟! در شرایطی که خزنده‌های موتورهای کاوش این‌طور سود‌گیری نمایند که از کلمه ها کلیدی به صورت غیرطبیعی مصرف شده میباشد، وبسایت شما مبتلا افت درجه می شود و حتی ممکن میباشد که سایتتان از فهرست موتورهای کاوش حذف گردد.

مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات جامع در حوزه اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : عباسی app01 بازدید : 106 تاريخ : سه شنبه 12 مهر 1401 ساعت: 13:21